Kabaret Moralnego Niepokoju

Ludzie:
  • Robert Górski "Góral"
    Człowiek orkiestra. Dużo tworzy, także poza kabaretem. Obsadza się zawsze w rolach cwaniaczków i bezlitosnych szefów. Czyżby jakieś niespełnione marzenia?

  • Katarzyna Pakosińska
    Osoba obdarzona ogromnym seksapilem. Choć z przekonaniem potrafi wcielić się w "panią w szlafroku i papilotach". No i któż nie słyszał jej śmiechu...

  • Mikołaj Cieślak
    W każdej niemal roli sepleni. Na scenie często pada ofiarą Górala i jego docinków. W życiu czasem też...

  • Przemysław Borkowski
    Wysoki blondyn, świetnie prezentuje się we fraku. Często pełni rolę konferansjera, ale jak już kogoś zagra, to z impetem.

  • Rafał Zbieć
    Znany z głupich odzywek, doskonały w roli cwaniaka. Choć najlepiej prezentuje się w... stroju krasnala.

Kabaret:

Kabaret Moralnego Niepokoju jest z Warszawy. Są najbardziej płodną grupą w historii kabaretów. Zwłaszcza Góral, który teksty wymyśla niemal na zawołanie. W telewizji pojawiają się bardzo często, czasem jednocześnie na kilku kanałach, ale nie przeszkadza im to grać na żywo. I rzadko się powielają! Ich koncerty to nie tylko zabawne skecze, ale także świetne aranżacje muzyczne tworzone przez Bartka Krauza i Wojtka Orszulaka.
KMN to kabaret, który ma najwięcej skeczy w Internecie. Nie ma już chyba człowieka, który by ich nie znał.

Nagrody:
  • XII Przegląd Kabaretów PaKA 96 w Krakowie - Grand Prix oraz nagrody: publiczności, dziennikarzy, środowiska kabaretowego, Programu 2 TVP, Radia Kielce;

  • XVII Biesiady Humoru i Satyry w Lidzbarku Warmińskim "Złota Szpilka 96" - Grand Prix; Konkurs Piosenki Kabaretowej OSPA 96 - nagroda specjalna za najlepsze kompozycje;

  • XIII Przegląd Kabaretów PaKA 97 w Krakowie - I Miejsce oraz nagrody: publiczności, środowiska kabaretowego oraz kabaretu Koń Polski - za najlepszy dowcip polityczny;

  • Ogólnopolski Festiwal Sztuki Estradowej ZASP Warszawa 2000 - II nagroda.

Najpopularniejsze numery:
  • Wizyta księdza

  • Jak wyrywać lachony

  • Impreza u Bogdana

  • Biblioteka

Kultowe cytaty:
  • Nie mam się w co ubrać. Dres mi się rozpruł pod pachą.

  • Ja nie wiem, jak się uwodzi dziewczęta. Ja wiem jak się wyrywa lachony.

  • Żeby coś takiego wymyślić to trzeba mieć łeb. Masz coś takiego Sławek? Przepraszam, stoję pół metra od ciebie i widzę co się dzieje.

Ciekawostki:

Naukowcy stwierdzili, że gdyby wszystkie teksty Roberta Górskiego połączyć w jeden, to miałby on długość 120,228 km. Oznacza to, że mógłby trzykrotnie okrążyć Ziemię.

Wymagania techniczne
Dźwięk :

Mikrofony :


  • wokal główny - 4* bezprzewodowy Shure Beta 58 (lub podobnej klasy)-na statywach

  • akordeon – shure sm 57

  • gitara – d-box (+ dwa gniazda na prąd)

  • 2*linia XLR do podłączenia podkładu

Monitory :


  • wokal główny – 2*monitor ,min 300W rms(spięte równolegle) klasy jbl srx, turbosound, nexo, hk

  • gitara – 1* monitor –j.w.

  • akordeon – 1*monitor – j.w.


W sumie 2 linie monitorowe. 4 monitory. Na każdej z nich potrzebny jest korektor tercjowy 31 pasmowy(klasy DBX 2231 lub wyższej) . Korektory powinny być ustawione przy scenie tak aby był do nich łatwy dostęp.

Mikser FOH (analogowy):

Mikser powinien być ustawiony na widowni tak aby realizator słyszał to co słyszą widzowie, a nie w kabinie akustyka.

  • 12 torów mikrofonowych (min)

  • 4 pasmowe EQ (załączane) z 2 półparametrycznymi środkami na każdy tor

  • 4 * wysyłka przed tłumikiem (aux do monitorów),możliwość przełączenia w torze

(aby mini disk mógł być po tłumiku)

  • 2* wysyłka po tłumiku - pogłos

  • 4 grupy

Peryferia :


  • 4*kompresor stereofoniczny klasy dbx 166xl (4*wokal,bas) –w insert torów

  • 1*bramka szumów (noise gate) klasy dbx – w insert torów

  • 2*pogłos klasy Tc M-one, Lexicon – aux po tłumiku

  • 1*korektor stereo (dual mono) na front klasy DBX 2231 lub wyższej


Nagłośnienie – tzw. przody – powinno być klasy minimum JBL SRX adekwatne do wielkości sali, ustawione tak aby zapewnić równomierne pokrycie dźwiękiem całej powierzchni widowni. W przypadku sali o budowie amfiteatralnej zalecane podwieszenie kolumn.

Do wszystkiego niezbędne okablowanie(kable mikrofonowe,głośnikowe(chyba że systemy aktywne)

Oświetlenie :

Tył :

12* par 1000 W – podwieszone na rampie lub sztycy

minimum cztery ruchome głowy klasy Martin Mac 250

Przód :

6* PC 1000 W – podwieszone

4* par 1000 W – efektowy- na statywach lub możliwość podwieszenia.

Niezbędne filtry do parów.

Pulpit sterujący powinien mieć minimum 12 torów. Stanowisko oświetleniowca może być w kabinie jeśli realizator widzi z niej dobrze scenę.

Scenografia :


  • jednolite ciemne tło (wymiary uzależnione od miejsca)

  • boki o wymiarach (wymiary uzależnione od miejsca) w tym samym kolorze

  • kulisy przy scenie (konieczne do przebierania się)

  • koniecznie musi być przejście z garderoby do kulis (niewidoczne dla publiczności)

Garderoba :

garderoba z toaletą (lub pokój pełniący taką funkcję) dla 8 osób,

musi być wyposażona w lustro, stół i 8 krzeseł

Organizacja imprez

Chcesz zorganizować imprezę z udziałem kabaretów? Potrzebujesz konferansjera kabaretowego?

Darek Grzegocki
tel: 77 442 02 20, kom. 668 515 513
mail: darek@kabarety.com.pl

Lubię ten kabaret



Sklep kabaretowy

Jeśli jesteś zainteresowany kupnem płyty DVD, CD tego kabaretu zapraszamy do naszego sklepu kabaretowego.